23.5.13

Miesiąc Fotografii w Krakowie 2013



F.C. Gundlach, Brigitte Bauer dla Sinza, 1966

W tym roku tematem przewodnim Miesiąca Fotografii w Krakowie jest MODA. Jeśli w najbliższym czasie zamierzacie odwiedzić Gród Kraka, koniecznie wybierzcie się na co najmniej jedną wystawę. W tym tygodniu "zaliczyłam" VANITY w Gmachu Głównym Muzeum Narodowego - wystawę zdjęć z kolekcji F.C. Gundlacha (fotografie m.in. Helmuta Newtona, Irvinga Penna czy Richarda Avedona). W planach mam wyprawę do Bunkra Sztuki na "Pogranicza mody". 
Gratka dla fanów fotografii i pasjonatów mody!


Peter Lindbergh, top-modelki w NY, 1991

2 komentarze:

broszki pisze...

Ewon, nominowałam Cię w Liebster Blog, zapraszam do mnie po szczegóły :-) Pozdrawiam!

Hazel pisze...

O nie, broszki mnie uprzedziły ;-). Wybieram się do Krk w czerwcu na Portishead i wtedy na pewno pojawię się w Narodowym!

Prześlij komentarz