2.7.11

Bags, bags, bags...

Zapalenie ucha oznacza siedzenie w domu. A siedzenie w domu oznacza z kolei:
  • oglądanie filmu za filmem (recenzje wkrótce)
  • czytanie książek (j.w.)
  • zakupy w Internecie
Szukając torebki-kopertówki na wesele brata, natrafiłam na szereg innych, kuszących modeli. Skusiłam się na dwa. Mea culpa, mea culpa, mea culpa. No ale nie mogłam się powstrzymać. Tym bardziej, że już od jakiegoś czasu przymierzałam się do zakupu dużej koperty i torby-listonoszki. Tę drugą (wypisz wymaluj Mulberry) już dostałam (wczoraj), koperty spodziewam się w przyszłym tygodniu. Moja przyjaciółka zdecydowała się na taką samą, ale w kolorze czerwonym - i jest cudna :-) Ech, uwielbiam torebki...

(decobazaar.com)

(etorebka.pl)


4 komentarze:

iza pisze...

zapalenie ucha rowna sie szalenstwo bez wychodzenia z domu :)

Hazel pisze...

Współczuję! Wracaj szybko do zdrowia. A torebki fantastyczne. Daj znać czy ta listonoszka jest jakościowo ok. Jestem zwolenniczką torebek i butów z naturalnej skóry, ale zdarzają się ładne egzemplarze z tzw. eko, a cena przyjaźniejsza.

tektuura pisze...

hmm.. jakiś czas temu baaardzo chciałam kupić właśnie taką listonoszke z etorebki :) jak z jej jakością, wykonaniem? warta zakupu? niebieska kopertówka śliczna!

broszki pisze...

Ciekawa jestem, co tam dobrego czytasz. Czekając na nowe recenzje, nadrabiam zaległości w Twoim archiwum :-)
Szybkiego powrotu do zdrowia!
P.S. Torebki - świetny wybór.

Prześlij komentarz