17.5.11

Lilou & DKMS przeciw białaczce

Od jakiegoś czasu nosiłam się z zamiarem kupienia biżuterii Lilou. Nosiłam się, nosiłam, ale jakoś nie było mi "po drodze". Do chwili, kiedy z fundacji DKMS otrzymałam maila o tej oto treści:

"W Polsce co godzinę stawiana jest komuś diagnoza: nowotwór krwi, czyli białaczka. Co drugi pacjent zakwalifikowany do przeszczepienia od dawcy niespokrewnionego tego dawcy nie znajduje. Dawców jest wciąż zbyt mało, a wynika to zarówno z niewiedzy i stereotypów dotyczących dawstwa szpiku, jak również z braku środków na badanie potencjalnych dawców. Rejestracja jednego potencjalnego dawcy wynosi 250 zł. Koszty te Fundacja pokrywa ze środków własnych, które pochodzą z darowizn od osób prywatnych, instytucji i akcji charytatywnych. Liczy się dosłownie każda złotówka, dlatego tak ważne jest wszelkie wsparcie. Z myślą o drugim człowieku i walce z białaczką, Firma Lilou, słynąca z biżuterii personifikowanej oraz Fundacja DKMS Polska jednoczą siły. Już od 13 maja w salonach Lilou na terenie całego kraju i w sklepie internetowym dostępna będzie wyjątkowa zawieszka w kształcie puzzla, który jest logotypem Fundacji DKMS."

To był impuls, który wreszcie skłonił mnie do zakupu. Zresztą mówiąc zupełnie szczerze, bransoletka z zawieszką w kształcie puzzla podoba mi się najbardziej ze wszystkich. Wybrałam kruszec (srebro), kolor paska (czarny), zamówiłam grawer, (oczywiście zapłaciłam) i z niecierpliwością czekam na kuriera. Cieszę się, że sprawiając małą przyjemność sobie, jednocześnie mogę pomóc innym.

3 komentarze:

Hazel pisze...

Bardzo dobry pomysł na akcję charytatywną. Myślę, że wiele osób się zdecyduje kupić ten model i wesprze akcję.
Co do samego Lilou: byłam strasznie napalona na bransoletkę, dopóki nie przeczytałam jak Dawid Woliński zachwyca się, że są tak cudowne, że aż kupił jedną swojemu psu. Wtedy mi trochę przeszło. ;)

iza pisze...

a wiec Ewonie, jest nas dwie wpierajace fundacje walczace z bialaczka, tyle , ze ja w troche inny sposob :):):)Pozdrawiam Cie popracowo :)

Mruffka89 pisze...

Czy możesz mi powiedzieć gdzie i jak zamówić bransoletkę tak żeby środki faktycznie poszły na DKMS? bo w mojej miejscowości nie ma sklepu Lilou, a trafiam na dziwne strony szukając przez internet :(

Prześlij komentarz